به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان کردستان صبح یکشنبه با حضور دکتر سجاد انوشیروانی و دکتر وحید ربیعی دبیر کل فدراسیون برگزار شد.
در پایان ادریس کاظمی با کسب ۱۲ رای از ۱۷ رای اخذ شده به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
بهنام بهاری ۴ رای به دست آورد و یک رای هم سفید بود.
- اخبار وزنه برداری, مهمترین اخبار وزنه برداری
- سجاد انوشیروانی, وزنه برداری
اخبار مرتبط
آخرین اخبار
زمان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور مشخص شد
تیر ۱, ۱۴۰۵
دریافت حکم ریاست هیات کرمان از دکتر انوشیروانی
تیر ۱, ۱۴۰۵
جعفر رودری رییس هیات وزنهبرداری استان کرمان شد
خرداد ۳۱, ۱۴۰۵
گزارش تصویری از دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون وزنهبرداری
خرداد ۲۵, ۱۴۰۵
برگزاری دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون در سال ۱۴۰۵
خرداد ۲۴, ۱۴۰۵



