به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دکتر سجاد انوشیروانی رئیس و وحید ربیعی دبیر فدراسیون وزنه برداری در جلسه ای با مسئولان وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون دانش آموزی شرکت کردند.
این دیدار و گفت وگو با دکتر محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش،دکتر حمیدرضا صائبی رئیس فدراسیون دانش آموزی و دکتر ابراهیمی معاون گروه تربیت بدنی آموزش و پرورش صورت گرفت.
اقدام جهت احیای تفاهمنامه منعقد شده در سال گذشته، برگزاری مسابقات، راه اندازی سالن های آموزش و پرورش و تجهیز کانون های وزنه برداری در سراسر کشور مهم ترین مباحثی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و درباره آن تصمیمی گیری شد.
- اخبار وزنه برداری, مهمترین اخبار وزنه برداری
اخبار مرتبط
آخرین اخبار
جعفر رودری رییس هیات وزنهبرداری استان کرمان شد
خرداد ۳۱, ۱۴۰۵
گزارش تصویری از دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون وزنهبرداری
خرداد ۲۵, ۱۴۰۵
برگزاری دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون در سال ۱۴۰۵
خرداد ۲۴, ۱۴۰۵
اعلام تاریخ جدید مسابقات وزنهبرداری قهرمانی پیشکسوتان آسیا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵



