برگزاری اولین جلسه کمیته مربیان

اولین جلسه کمیته مربیان فدراسیون وزنه برداری امروز در محل فدراسیون و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

بررسی برنامه های سال آینده کمیته مربیان، ارایه پیشنهادها اصلاحی برای انتخاب بهترین مربی سال، بررسی آیین نامه های این کمیته و تشکیل کمیته مربیان در تمام هیات های استانی، از جمله مهمترین موضوعات نشست امروز بود.

علی شاهرخی رییس کمیته و عبدالرضا فولادوند، مهرداد صفری، کیومرث مقدسی و مینا عصفوری اعضای کمیته مربیان در پایان جلسه احکام خود را ازوحید ربیعی دبیر فدراسیون دریافت کردند.

شاهرخی در این خصوص به روابط عمومی گفت: نحوه انتخاب مربیان و اصلاح ساختار این انتخاب از جمله موضوعات مورد بررسی بود و قرار شد اعضای کمیته مربیان با حضور در مسابقات قهرمانی کشور، ارزیابی و شناسایی مربیان شرکت کننده را انجام دهند.

به گفته وی «اولین تجربه انتخاب مربیان برتر به همت فدراسیون وزنه برداری برگزار شد و اتفاق بسیار انگیزه بخشی برای مربیان بود. لازم است با اندکی اصلاحات و وارد نمودن دیدگاه های تخصصی در انتخاب مربی، به بهتر شدن این تجربه کمک کنیم.»

رییس هیات وزنه برداری استان لرستان همچنین گفت «تشکیل کمیته مربیان تمامی هیات های استانی و برگزاری جلسات هم اندیشی با ایشان در دستور کار قرار گرفت. همچنین این نیاز احساس می شود که بانک اطلاعاتی مربیان فعال و شناسایی مربیان غیرفعال باید به زودی ایجاد شده و به سمت ارزیابی کیفیت و ساختار کلاس های مربیگری گام برداریم.»

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار