با توجه به تغییر زمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا
برنامه هفته دوم و سوم لیگ وزنه‌برداری اعلام شد

برنامه هفته دوم و سوم لیگ وزنه‌برداری اعلام شد

با توجه به تغییر زمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا، کمیته مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری برنامه رقابت‌های هفته دوم و سوم لیگ برتر وزنه‌برداری کشور را به این ترتیب اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛برنامه هفته دوم و سوم لیگ برتر وزنه برداری با یک تغییر اعلام شد.بر این اساس:

هفته دوم: ۱۲ الی ۱۶ آذر در اهواز
هفته سوم: ۸ الی ۱۲ دی در تهران

برگزار خواهد شد.

با اعلام کمیته مسابقات، در صورت درخواست باشگاه‌ها، نتیجه ورزشکاران ملی‌ پوشی که در مسابقات جوانان جهان در مکزیک وزنه‌می‌زنند در هفته دوم لیگ لحاظ خواهد شد اما برای هفته سوم که حکم هفته پایانی را دارد، همه ورزشکاران باید در صحنه رقابت‌های لیگ وزنه بزنند.

  • زمان برگزاری مجمع عمومی سال ۱۴۰۲ فدراسیون وزنه‌برداری پنجشنبه ۲۶ بهمن  خواهد بود.
  • تیم ملی وزنه‌برداری جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی مکزیک، با ترکیب کامل در بخش پسران اعزام خواهد شد، اما با نظر کادر فنی، تایید کمیته فنی و تصویب هیات رییسه تیم دختران به مکزیک اعزام نمی‌شود.
  • مصوب شد با حضور کمیته‌ای ۳ نفره متشکل از اعضای کمیته فنی، کمیته آموزش و کمیته مربیان، شاخص های معرفی مربیان برتر سطح کشور تعیین و با بررسی نهایی، همه ساله ۱۰ مربی برتر مرد و ۵ مربی برتر زن، از فدراسیون حقوق ماهیانه دریافت نمایند.
  • همچنین شروع فعالیت‌های کمیته اقتصاد و بازرگانی فدراسیون وزنه‌برداری مورد تصویب قرار گرفت و اعضای هیات رییسه چگونگی ایجاد سازمان لیگ فدراسیون را مورد بررسی قرار دادند.
  • آخرین مصوبه هیات رییسه نیز تایید روسای کمیته‌های دائمی فدراسیون وزنه‌برداری و اعضای این کمیته‌ها بود.
    گفتنی است در ابتدای این نشست بررسی و ارائه گزارش مالی مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو صورت گرفت.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار