فدراسیون وزنه برداری در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، شهید نیلفروشان و شهید اسماعیل هنیه بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

▫️إنّا فتحنا لک فتحاً مبینا

▫️پیروزی افتخارآفرین رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درعملیات وعده صادق ۲ را به امت اسلام، امام مسلمین، شهدا و رزمندگان و یاران انقلاب اسلامی و آزادیخواهان جهان تبریک می‌گوییم.

در تارک این راه نورانی، نام امام عظیم الشان انقلاب (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای گران‌قدر به خصوص سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌درخشد.

▫️سپاهِ مقتدر، دیشب دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایت‌کار و تروریست و کودکش گشود و روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس را سرعت بخشید و هنگامه‌ای در جهان خلق کرد که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت کرد.

▫️همچنین ملت بزرگ ایران، بار دیگر اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید و با رشادت غرورآفرین خود، موجب شادی عمیق همه آزادگان، مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی گردید.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار