به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛دکتر سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مجاهد فداکار آقای اسماعیل هنیه را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران، به ویژه به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای تبریک و تسلیت می گویم.

جنایات ددمنشانه ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه ی زنان و مردان و کودکان بی گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

 

امروز روز آزمون مهم برای همه ی جهانیان اعم از ملت‌ها و دولت‌ها ست که در مقابل این جنایات و نسل کشی‌ها در کدام جبهه قرار می‌گیرند.

یاد و خاطره‌ آن شهید مجاهد همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راه آزادیخواهان جهان و مجاهدان جبهه مقاومت خواهد بود.

فدراسیون وزنه برداری ضمن محکومیت ترور مهمان مبارز خویش، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تأکید دارد.

 

 

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار