به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛رییس انجمن وزنه‌برداری کارگری با تشکر از حمایت‌های فدراسیون وزنه‌برداری، از ظلمی که در دوره مدیریت قبلی فدراسیون به این انجمن شد حرف زد.

علی کردی گفت: قبل از هر چیز تشکر می کنم از حمایت های بی دریغ دکتر انوشیروانی از انجمن وزنه‌برداری کارگری. این حمایت‌ها در شرایطی است که فدراسیون وزنه‌برداری در زمان مدیریت آقای مرادی بیشترین بی مهری را به این انجمن داشت. آقایان در مدیریت قبلی فدراسیون ۷ سال اجازه ندادند که وزنه‌برداری کارگری رشد کند و انگیزه را از وزنه‌برداران کارگر گرفته بودند. در آن دوره هیات های استانی کوچکترین همکاری با انجمن وزنه‌برداری کارگری نداشتند و مشخصا از سوی رییس وقت فدراسیون وزنه‌برداری اجازه این کار به آنها داده نمی‌شد.
رییس انجمن وزنه‌برداری کارگری افزود: در جایی که سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بها دادن به قشر کارگر است، ما شاهد بودیم که طی ۷ سال مدیریت قبلی فدراسیون به اشکال مختلف چوب لای چرخ وزنه‌برداری کارگری گذاشتند و همین رفتارهای خصومت گونه سبب شد در آن مدت ما نه لیگ داشته باشیم و نه حتی یک بار اعزام برون مرزی صورت پذیرد. این درحالی است که در این دو سال اخیر با نگاه مثبت و حمایت‌های بی دریغ دکتر انوشیروانی قدم های بزرگی در وزنه‌برداری کارگری برداشته شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری منظم مسابقات کشوری و راه اندازی رقابت‌های لیگ اشاره کرد. قرار گرفتن مسابقات وزنه‌برداری کارگری در تقویم رسمی فدراسیون وزنه‌برداری و اهتمام به برگزاری منظم و با کیفیت مسابقات از سوی فدراسیون، انگیزه زیادی را در بین وزنه‌برداران کارگر ایجاد کرده است.

کردی در ادامه گفت: با حمایت‌های فدراسیون وزنه‌برداری و فدراسیون ورزش کارگری در همین دو سال اخیر شاهد اعزام وزنه‌برداران کارگر به تورنمنت های بین المللی بودیم‌. حضور در تورنمنت نعیم سلیمان اوغلو در ترکیه و اعزام به رقابت‌های بریکس در روسیه، انگیزه و اشتیاق زیادی در بین وزنه‌برداران کارگر ایجاد کرده و همین موضوع باعث شده سطح مسابقات کشوری ما هم به شکل محسوسی بالا برود. ما هر زمان که مسابقات کشوری داشتیم با دستور دکتر انوشیروانی، نهایت همکاری و حمایت را از سوی هیات وزنه‌برداری استانی که میزبان مسابقات بوده شاهد بودیم و همین موضوع کمک کرده تا مسابقات ما با کمترین کاستی انجام شود. این موضوع در رقابت های لیگ وزنه‌برداری کارگری هم‌ نمود عینی داشت و به راه اندازی  و برگزاری  منظم رقابت‌های لیگ کمک شایانی کرد که جا دارد به سهم خودم از این توجهات قدردانی کنم. در  این دو سال با حمایت‌های دکتر انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری و دکتر جواد رمضی، رییس فدراسیون ورزش کارگری و البته تلاش های صورت گرفته در انجمن، روح تازه‌ای در  وزنه‌برداری کارگری دمیده شده و همه قهرمانان را به آینده امیدوار کرده است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار