به گزارش روابط عمومی انجمن کراسفیت در فدراسیون وزنه برداری، سهراب آزاد، رئیس انجمن کراسفیت درباره پایان لیگ کراسفیت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های انجمن کراسفیت در بخش توسعه، برگزاری مسابقات لیگ بوده که به خوبی انجام دادیم. ما برای این کار، آیین‌نامه لیگ را نوشتیم و قرارداد مربیان و ورزشکاران تنظیم و آیین‌نامه سازمان لیگ تنظیم شد. همچنین تمام تیم‌ها ملزم شدند که آیین‌نامه را امضا کنند، مربیان و ورزشکارانشان قرارداد داشته باشند و همه این قراردادها را تحویل سازمان لیگ بدهند که این انجام شد.

وی ادامه داد: سال قبل حدود ۹۴ تیم در لیگ ما شرکت کردند و ما برای انجام سطح‌بندی بین آنها، یک مسابقه برگزار کردیم که ۲۲ تیم به دسته اول رفتند و سایر تیم‌ها لیگ دسته دوم شرکت کردند. ما دور رفت را سال قبل برگزار کردیم که ۵۴ تیم در دسته دوم شرکت کردند. در لیگ یک هم که حساس است و ۶ تیم نظامی هم در آن شرکت دارند، همان ۲۲ تیم آمدند.

آزاد عنوان کرد: دور برگشت  خیلی حساس بود و همه آمده بودند و رده‌بندی تیم‌ها مشخص شد. ضمن اینکه به تیم اول ۶۰ میلیون، تیم دوم ۴۰ میلیون و تیم سوم ۲۰ میلیون تومان اهدا شد. همچنین سه تیم به دسته دوم سقوط کردند و سه تیم به دسته اول راه یافتند.

رئیس انجمن کراسفیت با تشکر از کمیته فنی، داوران، مسئولان برگزاری، کادر اجرایی و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: فدراسیون از لیگ کراسفیت کاملاً حمایت کرد. بعد از این برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌شویم که در ۶ ماه دوم سال برنامه‌ریزی شده است و از همه استان‌ها برای شرکت در آن دعوت می‌کنیم. خوشبختانه همه استان‌ها فعال هستند. ما روی هم ۱۴۴ شهر داریم که کراسفیت در آنها کمیته دارد و خیلی هم در بخش توسعه تلاش می‌کنیم. در بخش آموزش نیز شرایط بسیار خوب است و در همه شهرها کلاس مربیگری و داوری برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: نزدیک به ۱۷۰۰ نفر در لیگ انفرادی به صورت آنلاین شرکت می‌کنند و ۱۰ نفر برتر در آبان ماه در لیگ اصلی که به صورت حضوری است، شرکت خواهند کرد.

اخبار کراس فیت مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار کراس فیت