به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛مجمع عادی سالیانه هیات وزنه برداری استان گیلان صبح امروز با حضور دکتر سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون وزنه برداری، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، مسعود محرابی، رییس هیأت وزنه برداری استان و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این مجمع مسعود محرابی گزارش کاملی از عملکرد سال گذشته هیات ارائه کرد که از آن جمله می‌توان به جذب بیش از ۲۰۰ میلیون تومان منابع مالی از طریق اسپانسر، راه اندازی لیگ استانی برای اولین بار، حضور در لیگ جوانان کشور برای اولین بار، قرار گرفتن در بین ۵ هیات وزنه‌برداری برتر طی دو سال متوالی، میزبانی از ۶ رویداد کشوری طی این دو سال برای اولین بار ، ۱۶ اعزام استانی و کسب ۳۲ مدال از مسابقات کشوری (۱۱ طلا، ۱۷ نقره و ۴ برنز) اشاره کرد.
فعال کردن همه کمیته های هیات، توجه به بحث استعدادیابی در سطح استان و اهتمام به انجام کارهای فرهنگی از دیگر مواردی بود که رییس هیات وزنه برداری استان گیلان به آنها اشاره کرد.
در ادامه مهدوی، خزانه‌دار هیات وزنه‌برداری استان گیلان با اشاره به درآمد و هزینه‌کرد ۴۹۰ میلیون تومانی هیات در سال گذشته، گزارشی مالی سال ۱۴۰۲ را برای اعضای مجمع  قرائت کرد.
گفتنی است در خلال مجمع عادی سالیانه هیات وزنه برداری استان گیلان برای انتخاب عضو جدید هیات رییسه رای گیری به عمل آمد و اردلان اسدنیا با ۲۳ رای از اعضای مجمع رای اعتماد گرفت.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار